אם אתם מתכננים לתת לכלב שלכם תזונה למבוגרים, עליכם להיות מודעים לדרישות התזונה. על פי איגוד הפקידים האמריקאים לבקרת הזנות (אפקו), כלבים בוגרים זקוקים בממוצע ל -18 אחוז חלבון ו -5.5 אחוז שומן בתזונה שלהם. מזון טוב לכלבים בוגרים צריך להכיל גם בין 2.5 ל -4.5 אחוז סיבים.

מהו מזון לכלבים מבוגרים?

בחירת מזון הכלב הנכון עבור חיית המחמד שלך הוא מאוד חשוב, וזה יכול לעשות הבדל עצום האושר שלהם ואת הבריאות הכללית. בחר ארוחה מאוזנת היטב עם היחס הנכון של חלבון, שומן, סיבים וחומרים מזינים אחרים. עם תזונה נכונה, הכלב שלך ירגיש נהדר, שנה אחר שנה. כדי למצוא את המזון הטוב ביותר עבור הכלב שלך, חפש תווית שאומרת שהיא מנוסחת לתחזוקה למבוגרים, או מתאימה לכל שלבי החיים. משמעות הדבר היא שיש לו חומרים מזינים נוספים לצמיחה.

ישנם סוגים רבים של מזון לכלבים מבוגרים בשוק, וחשוב לבחור מזון שיספק את התזונה הנכונה עבור חיית המחמד שלך. אתה צריך לחפש מזון יבש עם חלבון גבוהה, ואחד כי הוא גרגר חינם. אתה יכול גם לחפש נוסחה חלבון גבוהה עם מרכיבים טבעיים וויטמינים.

גורים צריכים לעבור למזון למבוגרים ברגע שהם מגיעים לכ-75 עד 85% מגודל המבוגרים. תקופה זו שונה עבור גזעים שונים. בדרך כלל, כלבים מגזע קטן עוברים למזון בוגר בין תשעה לעשרה חודשים ולגזעים בינוניים, זה בדרך כלל בין שתים עשרה לשמונה עשרה חודשים.

מזון לגורים אינו מזיק לכלבכם, אך הוא אינו מכיל את החומרים המזינים הדרושים להם בכדי לשמור על משקל בריא ולהתפתח כראוי. גורים יכולים להתחיל לאכול מזון תחזוקה למבוגרים בין שישה עד שתים עשרה חודשים, אך התזמון המדויק מבוסס על גודל הכלב ובריאותו. גור שגדל מהר צריך להישאר על הנוסחה גור, בעוד כלב גדל לאט יכול לעבור דיאטה למבוגרים.

מתי כלב צריך לאכול מזון לכלבים בוגרים?

ככל שהכלב שלך מתבגר, תצטרך להתחיל להחליף אותו למזון לכלבים בוגרים. שינוי זה יהווה אתגר גם לך וגם לכלב שלך, מכיוון שהשינוי ממזון גורים למזון למבוגרים דורש התאמה מסוימת. למרבה המזל, ישנם טיפים רבים להכנת הגור שלך למעבר.

קודם כל, חשוב לפקוח מקרוב על צריכת המזון של הכלב שלך. אם הוא מדלג על ארוחות או משאיר אוכל על הרצפה, זה סימן שהוא מוכן לשינוי. כדאי גם לשקול את מצב הגוף של הכלב שלך. מזון לגורים נועד לתמוך בצמיחה מהירה, כך שאם הוא מדלג על ארוחות או אוכל פחות, הוא עשוי להיות מוכן למתג.

גודל הכלב וקצב חילוף החומרים שלו יקבעו כמה מזון לכלבים בוגרים הוא זקוק לו. באופן כללי, הכלב שלך יזדקק לכ-18 אחוז חלבון ו-5.5 אחוז שומן ליום. מזון למבוגרים צריך להכיל 2.5 עד 4.5 אחוז סיבים. בנוסף, עליך להתאים את כמות המזון שהכלב שלך אוכל בכל יום כדי למנוע השמנת יתר.

כאשר הכלב שלך מגיע לבגרות, הוא יצטרך פחות קלוריות לאורך כל היום. אם כבר האכלתם אותו במזון לגורים, תוכלו להעביר אותו למזון למבוגרים בהתייעצות עם הווטרינר שלכם. זה יבטיח הגור שלך יש מספיק חומרים מזינים לצמיחה בריאה ומשחקיה.

מהם המזונות הטובים ביותר לכלבים בוגרים?

כשאתה מחפש תזונה בריאה לכלבך, עליך לחפש תזונה עשירה בחלבון וחומרים מזינים. אחת האפשרויות הטובות ביותר עבור כלבים בוגרים היא אינסטינקט דחיפה גולמית. זוהי תזונה עתירת חלבון וללא דגנים העשויה מהודו שנתפס בר קיימא ודגנים בריאים כמו קינואה. זה גם ללא טעמים מלאכותיים וצבעים.

נוטרו במדבר חלבון גבוה מזון טבעי למבוגרים יבש מזון הוא מזון חלבון קדימה המכיל שילוב של ירקות, פירות, גלוקוזאמין. הוא כולל גם פיסות חיים של תאו כחול, המכילות ויטמינים ומינרלים. הוא מכיל גם מקורות חלבון מרובים המסייעים בבניית עצמות ושרירים חזקים.

מזון כלבים יבש למבוגרים נוטרו אולטרה עשוי מתערובת של 15 מזונות על. הוא מנוסח במיוחד לכלבים בוגרים וללא מרכיבים מהונדסים גנטית, חיטה, תירס וטעמים מלאכותיים. טעם של ערבה גבוהה פראי ללא דגנים קלוי ביזון בשר צבי הוא עוד מזון בריא כלב מבוגר אתה צריך לשקול.

בעת בחירת מזון טוב עבור חיית המחמד שלך, יש לזכור כי זה צריך להיות גבוה בחלבון, שומן, סיבים. המזון צריך לעמוד גם בסטנדרטים התזונתיים שקבעה אפקו. זה צריך להיות גם ללא חומרי מילוי, דגנים מעובדים וגלוטן. כמו כן, הוא לא אמור להכיל חומרים משמרים מלאכותיים כמו בהא, בהט ואתוקסיקווין.

פורינה פרו תכנית למבוגרים מגורר תערובת יבש כלב מזון מכיל 26% חלבון והוא בחירה טובה עבור הברכיים כלבים כי שוקל יותר מ 50 קילו. הוא עשיר בנוגדי חמצון, חומצות שומן אומגה 6 וסיבים פרה-ביוטיים טבעיים. זה עולה בערך 50 $ עבור שקית 35 פאונד.