קניית חותמות קטנים יכולה להיות דרך נהדרת לחסוך כסף ולהעביר יותר מההודעה שלך. בחירת סוג הבול הנכון יכולה להיות אתגר, עם זאת, מכיוון שיש כל כך הרבה אפשרויות. הנה כמה טיפים על מה לחפש בעת רכישת חותמת.

מהו הגודל של חותמת קטנה?

גודלו של בול יכול להשתנות במידה רבה, מן הקטנטנים של בולי דואר לאלה גדולים ראויים משלוח מיוחד. ישנן דרכים רבות כדי לקנות אחד תכשיטים זולים אלה כולל באינטרנט, בדואר ובטלפון. במדינות מסוימות, אתה יכול אפילו לעצב משלך. לא נדיר לראות אותם מוצגים בסניפי דואר ברחבי הארץ.

חותמות טיפוסיות מהשורה הראשונה "לנצח" הן מהזן המיניאטורי. עם זאת, ישנם כמה יוצאים מן הכלל. לדוגמה, שירות הדואר של ארצות הברית משתמש בחותמות "לנצח", המאפשרים לך לשלוח מכתב בגודל סטנדרטי, עד אונקיה אחת, בכל עת. שירות דומה, רויאל מייל, יש גם" לנצח " חותמות, אשר מאפשרים לך לשלוח מכתב במשקל של עד ארבעה פאונד. אלה מוצגים לעתים קרובות בסניפי דואר והם בחירה פופולרית בקרב קשישים וצעירים בנפשם.

בין שפע האפשרויות הזמינות, חותמת גומי עשויה להיות ההימור הטוב ביותר שלך. אלה מיוצרים שרף באיכות גבוהה וניתן להשתמש בהם על כל סוג של משטח.

למה להשתמש בחותמת קטנה?

הטבעה היא דרך מצוינת להוסיף אישיות ומיתוג לחבילות שלך. שימוש בחותמות יכול גם לעזור לעסק שלך להיראות מקצועי ולייעל את תהליכי הניירת שלך. בימים אלה, אנשים רבים משתמשים בטפסים דיגיטליים כדי להשלים את הניירת שלהם, אבל בעל חותמת פיזית עדיין שימושי. אתה יכול גם ליצור חותמות משלך מאפס, וזו פעילות מהנה ויצירתית.

הסוג הנפוץ ביותר של חותמות המשמשים לעסקים הם אלה המציגים את הכתובת ואת הלוגו של החברה. סוגים אלה של חותמות שימושיים גם לסימון מצב התשלומים. עם זאת, ישנם יישומים רבים אחרים עבור חותמות גומי גם כן. לדוגמה, ייתכן שיהיה עליך לתארך דואר נכנס.

הטבעה מסייעת גם במניעת זיופים. מספר מדינות משתמשות בחותמות גומי למטרות אימות. חוץ מזה, הם זולים ויעילים. ניתן להשתמש בחותמות גומי למגוון רחב של יישומים החל מחינוך ועד לתעשיית המזון והמשקאות.

כאשר מתכוננים להחתמה, חשוב לבחור חותמת עם הדיו המתאים. ישנן מספר אפשרויות, כולל דיו גיר, דיו צבע ודיו ממס. הקפד לבחור דיו שאינו דק מדי. אחרת, התמונה החותמת שלך עשויה להיות לא אחידה. בנוסף, החותמת שלך צריכה להיות יציבה ולחוצה בחוזקה על הנייר.

טיפים לבחירת חותמות קטנים

כשמדובר בבחירת חותמות קטנים, יש כמה הנחיות פשוטות לעקוב. הטיפ הגדול ביותר הוא לבחור מותג מכובד ולא לדפוק זול. דבר חשוב נוסף הוא להימנע מאלה עם מסטיק בגב, אותם ניתן להסיר בעזרת מברשת רכה. חותמת באיכות טובה צריך להיות מצופה היטב עם ציפוי אור של דיו בד. זה ימנע דימום.

עבור חותמות גדולים יותר, השתמש בכרית דיו קטנה. נסה כרית דיו אחרת בכל אזור לשילוב הצבעים הטוב ביותר. אתה יכול גם לנסות להחליף רפידות דיו כדי ליצור אפקט שיפוע. כמו כן, וודא שהחותמת נמצאת באזור לא בולט. זה רעיון טוב כדי לקבל חוות דעת שנייה על חותמת לפני שאתה קונה את זה.

לבסוף, בצע ריצת מבחן עם כמה פיסות נייר וראה מה אתה חושב. אם אינך יכול להבדיל בין חותמת טובה לרעה, יתכן שזה לא שווה את הכסף. באופן דומה, אם יש לך כמות קטנה של כסף לשרוף, להוציא אותו על חותמת איכות מעולה, ולא לבזבז אותו על משהו שאתה תצטער מאוחר יותר. וזכור, יש לך רק אחד ללכת על הטבעה, אז לעשות את זה לספור!

לסיכום, חותמת קטנה היא לא עניין גדול, כל עוד היא מקורה כראוי, נבדקת ומצופה היטב בציפוי קל של בד או דיו.

לחצו על הלינק הבא כדי למצוא את החותמת הקטנה עבורכם:

https://printly.co.il/%D7%97%D7%95%D7%AA%D7%9E%D7%95%D7%AA-%D7%A7%D7%98%D7%A0%D7%95%D7%AA/