שימוש טבעי בכינים יכול לעזור. התועלת העיקרית היא שהיא לא משתמשת בחומרים כימיים או רעילים. זה עושה את זה מאוד בטוח לאנשים להשתמש. זה גם עושה את זה מאוד יעיל.

מה היתרונות של טיפול טבעי נגד כינים?

למרבה המזל, יש כמה טיפולים טבעיים נגד אופציות כינים בשוק היום. אבל לפני שאתם קונים כל אחד מהמוצרים האלה, ודאו שאתם מבינים מה כל אחד יכול לעשות. חלק מהטיפולים האלה יעילים יותר מאחרים.

אחד הטיפולים הטבעיים הנפוצים ביותר נגד כינים הוא שימוש בשמן נימי. שמן נים מכיל תרכובות שמשבשות את מחזור החיים של הכינים. אתה יכול להחיל שמן ניאם ישירות לראש, או שאתה יכול לערבב אותו עם שמפו רגיל. אתה יכול גם לרסס אותו על מגבת או מטלית.

אפשרות נוספת היא ליישם תערובת של שמן ניאם ושמן עץ תה. אפשר לערבב את שני השמנים האלה עם שמנים כמו שמן קוקוס. השמנים יחנקו את הכינים.

אתה יכול גם להשתמש במסרק ניט כדי להסיר את הניטים. הניטים הם גדילים קטנים של כינים מתות המתחברים לגדילי השיער. הם יכולים להיות הוסרו עם מסרק, אבל אתה עדיין צריך לחפוף את השיער כדי להסיר כל תרופה כינים.

אתה צריך גם לשקול להשתמש בסריקה עם שיניים רחבות, זה יבטיח שתוכל לסרק כל חור. ייתכן גם שתצטרך להשתמש במסרק לפני שתבצע טיפול בכינים.

אתה צריך גם לבדוק כינים בבית שלך. אם אתה רואה כהה חי, חשוב למצוא אותו באופן מיידי. אם אתה מגלה שאינך מצליח להסיר את כל הכינים, עליך להישמע להוראותיו של הרופא שלך.

איזה טיפול טבעי נגד כינים מומלץ?

בין אם אתם מחפשים תרופה ביתית לכינים או רוצים להשתמש במוצר מוגזם, ישנן אפשרויות רבות. אתה יכול לבחור מתוך שמפו, קרמים, ושטיפות שמנת.

כינים הן חרקים זעירים שחיים בשיער על הראש. הם מטילים ביצים שבוקעות תוך 6 עד 9 ימים. קשה לראות אותם. הם יכולים להיות מגרדים וכואבים. הם יכולים גם לדחוף ריסים וגבות.

אם אתה מחפש טיפול טבעי נגד כינים, כדאי שתחשוב על שמן קוקוס. זה זמין בחנויות מזון בריאות רבות. שימוש בשמן קוקוס על הקרקפת ידוע כהריגת כינים.

כדאי שתחשוב גם על שמן עץ התה. נפט זה הראה להרוג כינים ויש לו תכונות אנטי-מיקרוביאליות. השמן יעיל גם נגד פטריות וחרקים אחרים.

כמה אפשרויות אחרות לטיפול באנטי כינים הן סודה לשתייה, שמן לבנדר ושמן שומשום. כל השמנים האלה נבדקו ליעילותם, אבל אין ערובה שהם יהיו יעילים נגד כינים. השמנים עלולים גם להרגיז את העור.

אם אתה מחליט להשתמש בתרופה ביתית לכינים, ודא שאתה עוקב מקרוב אחר ההוראות. אתה לא רוצה להשתמש ביותר מהכמות המומלצת של מוצר. עליך גם להגביל את משך הזמן שאתה חושף את המוצר לעור.

כמה טיפולים למניעת כינים אתה צריך?

בין אם אתם מתמודדים עם שריצת כינים או רק עם בעיה, שימוש בטיפולים טבעיים הוא דרך בטוחה ופשוטה להיפטר מכינים. אתה יכול להשתמש בשמנים וחומרים חונקים אחרים כדי לחנוק את הכינים.

לפני שאתה מחליט על טיפול, אתה צריך להתייעץ עם ספק בריאות. זה חשוב במיוחד אם את בהריון או שיש לך מערכת חיסונית חלשה. תרופות מסוימות אינן עובדות אם הן אינן בשימוש נכון. כמו כן, בדוק עם ספק הבריאות שלך על שימוש בשמפו כינים.

כינים הן חרקים זעירים החיים בשיער האדם והם מידבקים מאוד. הם מצויים בכל סוגי האנשים, כולל מבוגרים, ילדים ואפילו חיות מחמד. כשה יכול לחיות עד חודש על ראש אנושי.

הדרך הטובה ביותר להיפטר מכינים היא למצוא ולהרוג את הכינים. האקדמיה האמריקאית לרפואת ילדים ממליצה על טיפול בכינים שאושר על ידי מנהל המזון והתרופות. חלק מהתרופות עשויות גם לעבוד על ידי הריגת ביצי כינים.

המרכז לבקרת מחלות ממליץ לציית להוראות של ספק בריאות בעת טיפול בכינים. ישנם שני סוגי טיפולים: מעבר לדלפק (OTC) ומרשם. הראשון הוא שמפו שמוחל על הקרקפת. השני הוא קוטל חרקים שמופעל על השיער.

שמפו הכינים הוא היעיל ביותר בטיפול בשריצה קלה. אך לפני שתשתמש בשמפו כינים, עליך לשאול את ספק הבריאות שלך אם השמפו בטוח עבורך או עבור ילדך.

פרטים נוספים בלינק המצורף: https://liceout.co.il/%D7%98%D7%99%D7%A4%D7%95%D7%9C-%D7%98%D7%91%D7%A2%D7%99-%D7%91%D7%9B%D7%99%D7%A0%D7%99%D7%9D/