ברכישת שעון חכם לילדכם, יש לקחת בחשבון מספר דברים. אלה כוללים את תכונות הבטיחות הזמינות ואת העלות של תוכנית שירות סלולארי שנתית.

חברות טכנולוגיה יוצרות בדרך כלל שעונים חכמים לילדים כדי להגן על ילדים מזמן מסך מוגזם ולקדם הרגלים בריאים. למרבה הצער, מכשירים אלה מצוידים גם במספר פונקציות שעלולות להסיח את דעת הילדים.

האם שעונים חכמים יכולים לתרום לבחירות האישיות?

ילדים היום שקועים בעולם הדיגיטלי, לעתים קרובות מבקשים שעונים חכמים כדרך לנהל את זמן המסך ולהישאר מחוברים עם ההורים. שעונים חכמים יכולים להיות כלי מצוין לקידום הרגלים דיגיטליים טובים וללמד ילדים שיעורי חיים חשובים על טכנולוגיה.

עם זאת, הם גם מציגים ליקויי אבטחה שהאקרים יכולים לנצל. לכן, הורים צריכים לנקוט משנה זהירות בעת רכישת שעון ולשקול את פרטיות הנתונים של ילדיהם כאשר עושים זאת.

השעונים החכמים של ילדים צריכים לכלול תכונות שישמרו עליהם ולצמצם את זמן המסך. לדוגמה, ילד אמור להיות מסוגל ליצור קשר עם אנשי קשר מאושרים ולשלוח הודעות רק תוך חסימת שיחות לא ידועות.

בסופו של דבר, זו החלטה של ילדכם אם הוא צריך או רוצה שעון חכם. זה תלוי במצב האישי שלהם ובאילו תכונות הם דורשים.

שעונים חכמים קיימים כבר שנים, אך הפופולריות שלהם גדלה לאחרונה עקב יותר הורים המחפשים חלופות איכותיות לסמארטפונים. לא רק שהם עוזרים לילדים ליצור הרגלים בריאים ולפתח תחושת אחריות, אלא שהם גם שימושיים בעידודם לעקוב אחר ההוצאות שלהם.

הם מספקים אלטרנטיבה פחות ממכרת מטלפונים סלולריים של ילדים, מה שמקל על ההורים לעקוב אחר זמן המסך והבטיחות של ילדיהם. יתר על כן, פריטים אלה נוטים להיות זולים בהרבה מסמארטפונים שעלולים להפוך לנטל יקר אם לא ינוהלו.

אם אתה מחפש שעון חכם לילדים שאינו מציע יכולות שיחות, ה-VTech Kidizoom Smartwatch DX2 עשוי להיות בדיוק מה שהרופא הזמין. הדגם הזול הזה מאפשר לילדכם לצלם תמונות וסרטונים, לשחק משחקים ולדעת מה השעה – הכל במחיר סביר.

האם שעונים חכמים יכולים להסיר שכבות הגנה חברתיות?

השעון החכם עבר כברת דרך מאז כניסתו הראשונית לטכנולוגיה לבישה. כיום, דגמים בנויים כדי לעמוד בפני האלמנטים ולהציע שפע של פונקציות שימושיות.

שעונים חכמים מציעים שפע של תכונות שאינן זמינות מהסמארטפון שלך בלבד, כגון ניווט GPS וניהול מדיה. בקיצור, שעונים חכמים יכולים לטפל בהרבה מהעבודה עבורכם.

חלקם אף מספקים התראות למטפלים במקרה שמישהו נעלם או יטוע במיקום מסוים, מה שהופך אותם לכלים יקרי ערך עבור אלו הסובלים מאלצהיימר או דמנציה.

עתידם של הציוד הלביש נותר לא ברור. יש כל כך הרבה אפשרויות, אבל אנחנו לא יודעים אם הם אי פעם יעמדו לבד כמכשירים או תמיד מחוברים לסמארטפונים. לא משנה מה יקרה, נמשיך לדון בהם במשך שנים רבות. זה עשוי לקחת קצת זמן עד שנראה שעון שמגיע לקטגוריה משלו.

הורים רבים מהססים לתת לילדים שלהם שעונים חכמים בשל המלכודות הרגשיות שהם יכולים לגרום. מכיוון שמכשירים אלו יקרים, הם עשויים להיראות כסמלי סטטוס שעלולים להחריף עוד יותר את תחושות חוסר השוויון.

על פי דו"ח שפרסמה המועצה הנורבגית לצרכנות, ניתן לפרוץ כמה שעונים חכמים כדי לנטר את מיקומם של ילדים ולהאזין לשיחות ללא ידיעתם או הסכמתם. זה מפר את חוקי הצרכנות והפרטיות המקומיים ומעלה חשש שמא ניתן לאסוף נתונים אישיים של ילדים ללא ידיעתם או הסכמתם.

יתר על כן, רבים מהשעונים הללו משדרים את הנתונים האישיים שלהם ישירות לשרתים הממוקמים בסין ללא הצפנה – התפתחות מדאיגה במיוחד עבור ילדים שחיים במדינות עם תקנות הגנת מידע רופפות. קבוצות פרטיות ממדינות כמו ארה"ב, דנמרק, בלגיה, גרמניה ושוודיה הגישו תלונות לרגולטורים בנושא זה.

לפרטים נוספים :

https://www.mewatch.co.il/