לפני שאתה קונה פחמים למעשנה שלך, עליך ללמוד על סוגי הפחם השונים. זה יעזור לך לבחור את הסוג הטוב ביותר עבור המעשנה שלך. עדיף להתחיל בטמפרטורה נמוכה יותר ולפקח עליה מקרוב כדי לוודא שהטמפרטורה נכונה. קשה לווסת את הטמפרטורה הפנימית של מעשנה אז התחל בניסיון להתחיל בטמפרטורות נמוכות יותר.

האם אתה יכול להשתמש בפחם במעשנה?

אם אתה משתמש במעשנה פחם, חשוב לדעת כיצד לווסת את הטמפרטורה. למעשני פחם יש מוניטין רע בכך שהם קשים לשליטה, ולכן עליכם להיות בעלי ידע מסוים על מנת להפוך את הטמפרטורה לעקבית. הדרך העיקרית לשלוט בטמפרטורה היא באמצעות צריכת המעשנה ופתחי הפליטה. עם זאת, ניתן גם להשתמש בבקר טמפרטורה.

הפחם הטוב ביותר לעישון נקי ואינו מכיל תוספים או טעמים. מותגים זולים יותר כוללים לרוב פחם או אנתרציט על מנת לגרום להם להישרף חם יותר. אתה יכול גם להוסיף עץ למעשנה שלך לטעם, אך היזהר לא לשרוף את עצמך. הסוג הנפוץ ביותר של פחם בשוק הוא פחם בסגנון לבנית. פחם זה מכיל חומר מחייב טבעי והוא שריפה נקייה.

מעשני פחם פחות נוחים ממעשנים חשמליים. בחירת מעשנה עם אפשרות פחם תדרוש יותר עבודת כפיים מאשר מעשנה עם דגם חשמלי. עם זאת, אתה עדיין יכול לקבל בשר מעושן בטעם נהדר אם תבחר בפחם הנכון. זה לא חייב להיות קשה, אבל זה דורש קצת ציוד נוסף.

אם אתה משתמש בפחם, תצטרך לחמם את הפחם לפני הוספת הבשר. דרך פשוטה לעשות זאת היא לסדר את הפחם בצד אחד של המעשנה תוך הנחת הבשר בצד השני. זה ייצור חום עקיף ויבשל את הבשר באופן שווה. מומלץ גם לשים מחבת מים מתחת לפחם כדי לתפוס כל עשן.

איזה סוג של פחם אני צריך להשתמש עבור המעשנה שלי?

בחירת הסוג הנכון של פחם עבור המעשנה שלך היא חיונית להצלחת המנגל שלך. ישנם מספר סוגים זמינים, כולל פחם גוש, בריקטים וגושים. כל סוג פחם מציע מערך יתרונות משלו. לפחם גוש יש זמן צריבה ארוך יותר ומייצר אש חמה יותר מאשר לבניות. שימוש בפחם גוש דורש כמה צעדים נוספים.

הצפיפות של פחם גוש משפיע על כמות הזמן שנדרש כדי לשרוף, בריקטים לשרוף לאט יותר פחם גוש. כמו כן, ככל שהגוש צפוף יותר, כך ייקח יותר זמן לאור. פחם גוש הוא לעתים קרובות תערובת של עץ קשה. לחלק מהמעשנים יש פתחי אוורור, שיכולים לעזור בוויסות הטמפרטורה.

פחם גוש יקר יותר מבריקי פחם. זה שורף מהר יותר מאשר לבניות, כך תצטרך לחדש את הגחלים שלך כל כמה שעות. חשוב להשתמש בשיטת הנחש או המיניון בעת הוספת פחם. שיטת המיניון היא שיטה טובה להוסיף פחם גוש.

ניתן להשתמש בפחם למגוון רחב של שיטות בישול, החל מצרוב חום גבוה ועד לבישול איטי. ישנם גם סוגים שונים של פחם, תלוי כמה אתה רוצה לעשן.

בחירת הפחם הטוב ביותר לשימוש במעשנה שלך

בעוד שפחם חיוני לעישון אוכל, חשוב לבחור את הסוג הנכון כדי לקבל את מירב הטעם. פחם טוב יחזיק מעמד לאורך זמן וישמור על טמפרטורה גבוהה. בחירת הפחם הטוב ביותר לעישון יכולה להפוך את החוויה שלך למהנה הרבה יותר. עם זאת, עם כל כך הרבה סוגים זמינים, בחירת הסוג הנכון יכולה להיות קשה. מדריך זה יעזור לך לעשות את הבחירה הטובה ביותר.

פחם מגיע בצורות רבות ושונות, מגוש ועד לבניות. סוגים מסוימים צפופים יותר מאחרים, והצפיפות תקבע כמה זמן הם שורפים. זה יכול להקשות עליהם יותר מאשר לבניות או פחם גוש. תלוי בסוג המעשנה שיש לך, אתה עשוי לגלות שסוג אחד טוב יותר מסוג אחר.

סוג אחד של פחם שהכי טוב לעישון בשר הוא פחם גוש. לפחם זה טעם עץ ייחודי המשפר את טעם הבשר. ניתן להשתמש בסוגים אחרים של פחם, כגון פוגו פרימיום, העשוי מקישוטי עץ אלון מעץ 100%. פחם מסוג זה מספק טעם עשן עמוק בבשר והוא נהדר למעשנים עם שטח מוגבל.

לבניות פחם הן אופציה נהדרת אם אתה רוצה מעשנה פחם שייצור חום אחיד מבלי ליצור להבה. בריקטים עשויים מנסורת לחוצה ומציעים טמפרטורה עקבית יותר מאשר פחם גוש. בריקטים נוטים להישרף עוד קצת, אז תרצו להשתמש בהם לפגישות עישון ארוכות.