בין אם אתה קונה טבעת אירוסין יהלום לאשתך או פשוט מחפש טבעת חדשה עבור עצמך, יש כמה דברים שאתה צריך לדעת לפני ביצוע הרכישה. אלה כוללים: מדוע טבעת יהלום היא השקעה טובה, כיצד לבחור טבעת יהלום וכמה טיפים לבחירת טבעת יהלום.

מה כדאי לדעת לפני שקונים טבעת יהלום?

קניית טבעת היהלום הראשונה שלך יכולה להיות משימה מרתיעה. לפני שתקבל החלטה סופית, עם זאת, חשוב להכיר את היסודות. יש כמה דברים שכדאי לקחת בחשבון, כולל הבהירות, הגודל והמחיר של היהלום. ביקור תכשיטן יכול לעזור לך עם זה. הם יכולים לספק לך טבלת מידות ודוח דירוג, שיספרו לך את כל הפרטים על האבן ומקורה. אתה יכול גם ליצור קשר עם שמאי תכשיטים כדי ללמוד עוד על היהלומים שאתה שוקל.

האותנטיות של היהלום חשובה מאוד, ואתה תמיד צריך לוודא שאתה מקבל חתיכה אמיתית. צורף נחשב תמיד ישמח לספק לך אישור של היהלום שאתה שוקל. בדרך כלל, יהלומים אמיתיים מאושרים על ידי מעבדת דירוג או מכון גמולוגי, המשמש ביטוח מפני זיופים. תמיד לבקש הסמכה זו כאשר אתה קונה טבעת יהלום.

הגורם החשוב הבא שיש לקחת בחשבון לפני רכישת טבעת יהלום הוא משקל קראט שלה. ככל שמשקל הקראט גבוה יותר, כך הוא יקר יותר. רכישת יהלום בגודל קראט נמוך יחסוך לך הרבה כסף.

מדוע טבעת יהלום היא השקעה טובה?

כשמדובר בהשקעות יהלומים, יש כמה דברים שאתה צריך לזכור. הדבר הראשון הוא כי יהלומים הם יקרים מאוד, אז אתה צריך לוודא שאתה יכול להרשות לעצמך להשקיע אחד. יהלומים הם גם נכס נזיל מאוד, מה שאומר שהם נוטים להחזיק בערכם לאורך זמן. אם אינך בטוח כמה תכשיטי יהלומים שווים, עליך לשקול להתייעץ עם מומחה ליהלומים. זה יעזור לך להגביר את הביטחון שלך בקניית טבעת ולקבוע אם יהלומים הם השקעה טובה עבורך.

הדבר החשוב הבא שיש לזכור הוא שערך המכירה החוזרת של טבעת יהלום יהיה בדרך כלל פחות ממחיר הרכישה הראשוני. בהתאם לצבע ולצורה של היהלום, הוא עשוי להיות שווה 25 עד 50% פחות ממחיר הרכישה המקורי. זו הסיבה מדוע חשוב להיות מתמצא במשא ומתן.

בעוד שרוב פריטי הצריכה מסומנים במידה ניכרת בקמעונאות, יהלומים רגישים במיוחד לכך. הסימון במחיר הקמעונאי כולל את הסימון של היצרן ואת העלות של עשיית עסקים. עם זאת, רוב האנשים קונים יהלומים לא חושב על הוצאות אלה בעת קבלת החלטה לקנות טבעת יהלום. העלויות הגדולות ביותר הן תהליך הייצור, מיזוג אוויר, שכר, ביטוח והוצאות אחרות המגיעות עם ניהול עסק.

מחירי היהלומים נקבעים על ידי חברה בשם דה בירס. הם היו נדירים מאוד בסוף 1800, אך במהלך העשורים האחרונים התגלו פיקדונות משמעותיים של יהלומים. כתוצאה מכך, מחירי היהלומים עדיין גבוהים במיוחד, למרות העובדה שיהלומים נמצאים כיום בשפע הרבה יותר.

טיפים לבחירת טבעת יהלום

קניית יהלום היא תהליך מסובך. עדיף להתחיל בעזרת מדריך. לדוגמה, כדאי לדעת איזה גזרה, צבע ומשקל קראט יתאימו למקבל. בדרך זו תוכלו לצמצם את האפשרויות שלכם. בנוסף, אתה יכול לבחור יהלומים עם משקל קראט פחות, אשר יחסוך לך הרבה כסף.

אם אתה קונה בפעם הראשונה, חשוב לבחור יהלום שנראה טוב אבל הוא במסגרת התקציב שלך. עליכם להיות מודעים גם לציפיות של האחר המשמעותי שלכם. חשוב גם לראות כיצד האבן מבצעת בהגדלה. כדי לעשות זאת, בקר בחנות תכשיטים לבנים וטיח שבו אתה יכול לבחון את היהלום תחת הגדלה. הקפד להשוות את המחירים של ספקים שונים לפני קבלת החלטה סופית.

לחתוך של יהלום יש את ההשפעה הגדולה ביותר על הניצוץ שלה. יהלום עם חתך גרוע ייראה משעמם. כמו כן, בחר הגדרה עשויה זהב צהוב כדי להשלים את צבע היהלום. לבסוף, לחפש יהלום עם טווח צבע טוב. למרות שקשה לזהות צבע ביהלומים קטנים, קל יותר לראות ביהלומים גדולים.

צורת היהלום היא גם קריטית. הצורות הנפוצות ביותר הן עגולות ונסיכה, אך ניתן למצוא גם יהלומים עם צורות יוצאות דופן כמו אגס וסגלגל. יהלומים עגולים הם הצורה הפופולרית ביותר, אך אם לנמען שלך יש העדפה למשהו קצת שונה, שאל את דעתו.

על מנת לדעת עוד על טבעות יהלום, לחצו כאן: https://www.ziv-or.com/product-category/%D7%98%D7%91%D7%A2%D7%95%D7%AA-%D7%99%D7%94%D7%9C%D7%95%D7%9D/