לֶגוֹ סופר מריו סטים מביאים את אחת הדמויות האהובות של המשפחה לחיים האמיתיים למשחק סולו או קבוצתי, ומספקים בידור אינסופי ומעודדים מיומנויות לפתרון בעיות אצל ילדים יצירתיים.

מה זה סופר מריו צעצועים?

סופר מריו צעצועים הם קו צעצועים שנועד להביא דמויות סופר מריו לעולם האמיתי. הם כוללים קורסי התחלה, ערכות הרחבה וחבילות הפעלה המאפשרות לילדים לבנות רמות בעצמם או לשתף עם שחקנים אחרים.

צעצועים אלה משתמשים בלבני לגו כדי לבנות משחקים בנושא מריו עם מכשולים, אויבים וכוח קופצים-מושלמים לילדים בכל הגילאים.

סט המתנה הזה הוא דרך אידיאלית להכיר לילדים את סדרת מריו. עם דמות מריו מקסימה המספקת תגובות אקספרסיביות מיידיות באמצעות מסכי מסך ורמקולים-מה שהופך את הסט לחינוכי ומהנה כאחד!

צעצועים מצוידים באפליקציות המאפשרות לך לשלוט ולשחק איתם ללא צורך בבניית דבר, באמצעות מד תאוצה וזיהוי חיישנים בין רגליו של מריו כדי לקבוע את תגובתו לאויבים, מכשולים או כוח קופצים על המסך.

קבוצה זו מציעה גישה חלופית לשחק מריו האחים משחק וידאו: במקום לקפוץ צף באוויר, קבוצה זו כוללת בניית פלטפורמת צינור ירוק שבו מריו יכול לרוץ להקפיץ לאסוף מטבעות או להשתמש כמו גומבה או תיבת המסתורין לראות כמה הם יכולים לאסוף.

בת הארבע שלי נלקחה ביסודיות עם הסט הזה, אותו סקרה בהתלהבות. אף על פי שמעולם לא שיחקה משחקי מריו לפני כן, היא העריכה מאוד את הגישה הטרייה הזו עליהם.

החל את המשחק דורש מחזיק מריו או לואיג ' י מעל צינור ירוק כדי להפעיל טיימר 60 שניות ולאפשר להם לקפוץ סביב על הפלטפורמה שלהם לקפוץ להקפיץ עבור מטבעות נוספים, כמו גם לחקור תיבות מסתוריות או לתקוף הרעים וזה מאוד כיף!

סטים כמו אלה מספקים דרך מהנה להכיר לילדים את סופר מריו, מה שהופך את כיף הלילה למשחק נהדר! למשהו קצת יותר מתקדם, קבוצות מורכבות יותר קיימות שכוללות סידור מחדש של לבנים כדי ליצור רמות ייחודיות-מושלם אם אתה רוצה לקחת חלק במשחק הלילה עם משפחה!

מיהו סופר מריו?

אם גדלת במהלך 1980, רוב הסיכויים כי בשלב מסוים סופר מריו משחקים שיחק חלק בולט בהיסטוריה המשחקים שלך היו אחד הדמויות האהובות ביותר שלך משחק וידאו שנוצרו אי פעם.

מריו ערך לראשונה את הופעת הבכורה שלו ב שיגרו מיאמוטושל דונקי קונג משחק ארקייד ואז שוב כחלק משנת 1983 האחים מריו משחק ארקייד לצד האח לואיג ' י; זה היה כאשר הכוכב שלו החל לעלות.

סיפור ומשחק התנגשו כדי להפוך אותו ללהיט כה עצום. העיצוב הייחודי שלו הדהד עם ילדים ומבוגרים כאחד, כאשר נינטנדו ביקשה ליצור חוויה לשניהם.

מיאמוטו התפרסם ביצירת משחקים מדהימים, כך שגם כשעבד על פרויקט פמיקום הבא שלו – אגדת זלדה – הוא מצא דרכים להוציא את מריו לדרך במהירות ובחלק.

היא ייצרה פלטפורמה קלאסית לגלילה צדדית שהייתה נגישה ומאתגרת לשליטה, המורכבת מעולמות מלאים במחסומים החל מלבנים, צינורות תת קרקעיים, אוקיינוסים מאיימים וטירות מבשרות רעות שדרשו מיומנות כדי לנווט סביבם. היו גם אזורי עיוות סודיים שהעבירו שחקנים לרמות גבוהות יותר אם לקחת את המסלול הנכון, אם כי כל פנייה לא נכונה שלחה אותך בחזרה למטה שוב!

מריו היה דמות משעשעת לתקשר איתה, והציע כוחות ייחודיים כמו חליפת הפטיש שלו, אשר אפשרו לו לזרוק פטישים וכדורי אש על אויבים. בנוסף, מריו יכול להפוך ליצורים שונים, כולל ללבוש חליפת צפרדע אשר אפשרה לו לנווט במים בקלות רבה יותר.

עליות כוח אספנות כללו את שריקת העיוות שתעביר שחקנים לרמות מאוחרות יותר במשחק וכללה גם תיבות נגינה שהרדימו אויבים, עוגן שעצר את ספינת האוויר של באוזר לעזוב את מסלולו מחוץ למסך ואת הענן של ג ' וגרן שאיפשר לשחקנים לעקוף רמות לחלוטין.

מה הפך את סופר מריו לכל כך פופולרי?

צעצועי סופר מריו הם דרך מצוינת להנציח את אחת מדמויות משחקי הווידאו האהובות ביותר שנעשו אי פעם: האח האינסטלטור הזה מנינטנדו נתן השראה לאינספור סרטי המשך וספין-אוף לאורך היסטוריית המשחקים הארוכה והפורה שלה.

מריו עומד לבדו כדמות משחק הווידאו האהובה ביותר בעולם, מוכר מעל 200 מיליון משחקים ברחבי העולם והופך לאייקון תרבות פופ מיידי בתהליך. תהילתו ממשיכה להמריא.

שיגרו מיאמוטו של היזם היפני יצר את מריו בשנת 1985, והפך במהרה לשם דבר. מריו הופיע מאז באינספור משחקים הן לקונסולות ביתיות והן למכשירי כף יד.

מריו משתמש בכלי נשק שונים במהלך הרפתקאותיו כדי להרוג אויבים, כמו כדורי אש, בומרנגים, ריסוק קרקע והתקפת הדריכה הקלאסית שלו. יתר על כן, הוא בעל כוח מיוחד נוסף המכונה פטריות המאפשר לו לנוע לכל כיוון מבלי להיפגע – תכונה זו לבדה הופכת את מריו לדמות הכרחית!

צינורות עיוות הם מצרך במשחקי סופר מריו ומגישים פונקציות רבות; הנפוץ ביותר להובלת מריו מרמה אחת לאחרת בתוך אותה רמה, הם יכולים גם להעביר אותו בין עולמות שונים בעולמות נפרדים או אפילו לשגר אותו לחלל!

צינורות עיוות ניתן למצוא בצבעים מרובים (ירוק הוא הנפוץ ביותר בשימוש), ולעתים קרובות מכילים אויבים או צמחי פיראנה אשר חייבים להיהרס לפני המשך דרך לרמה. הם יכולים גם להשיק אותך מרמה אחת לחלק אחר של מפת המשחק המכונה אזורי עיוות.

שימוש בצינורות עיוות יכול להיות דרך שימושית להתקדם במשחק, ומציאת כולם יכולה להיות חשובה להצלחה. למרבה הצער, לא תמיד קל לאתר אותם; חלק מהשחקנים חייבים להשתמש בגישות יצירתיות כדי למצוא את כולם.

צעצועי מריו זמינים מציעים לגיימרים דרך נהדרת להוסיף מגוון כלשהו לאוסף שלהם-כגון לֶגוֹ סטים הכוללים את מריו.

מי מייצר את צעצועים סופר מריו?

צעצועים שמציגים את מריו מנינטנדו נמכרים באופן נרחב ברחבי העולם ולעתים קרובות מוענקים כפרסים באירועים.

שיגרו מיאמוטו מתהילת עיצוב המשחקים היפנית יצר את אחת מדמויות משחקי הווידאו האהובות ביותר אי פעם, מריו. מאז 1983 הוא שימש כמסקוט הראשי של נינטנדו, בהשראת משחקים, סרטים, סרטים מצויירים וקו בגדים.

מריו, בעולם המשחקים, הוא סינונימי ל "כיף טוב ונקי."הדימוי שלו הפך לזיהוי מיידי אפילו לאנשים שמעולם לא שיחקו שום משחק סופר מריו; ניתן למצוא את פניו אפילו מעטרים תחפושות ליל כל הקדושים וסחורה שנמכרת באופן לא רשמי; מה שהופך אותו לדמות פופולרית בקרב גיימרים מבוגרים.

לגו ומריו איחדו כוחות כדי להשיק שורה של צעצועים שמציגים את מריו וממלכת הפטריות שלו כדמויות לגו, המיועדות לילדים בגילאי שלוש עד עשר. ניתן להשתמש בדמויות לגו אלה לבניית רמות שלמות ממשחקי סופר מריו עם מכשולים, אויבים וכוח קופצים.

חלק מהצעצועים האלה הם אינטראקטיביים ומשתמשים בטכנולוגיה כדי לאפשר למריו להגיב לבנים ברמה שלו, מה שנותן לילדים דרך מצוינת ללמוד עיצוב משחקים תוך בניית רמות משלהם. זה סוג של צעצוע נותן לילדים דרך מצוינת לגלות משחק עיצוב תוך עיסוק אותם באופן יצירתי ביצירת רמות.

צעצועי מריו כוללים גם צעצועי מים. צעצועים אלה מכילים חפצים שחייבים להתאים למחזיקים בצורת פרסה עשויים מוטות מלאים במים. כדי לשחק את המשחק הזה, האוויר משמש לדחוף חפצים לתוך אותם כך שהם יכולים לנחות לתוך מחזיקי שלהם. כדי להוסיף טוויסט נוסף למשחק הצעצוע הקלאסי הזה של מריו, שחקנים יכולים לנסות לדחוף לתוכו אוויר על ידי ניפוח אוויר עליו כדי לדחוף אותו כלפי מעלה ולתוך המקום הנכון במחזיק שלו.

קו הצעצועים של מריו הוכיח פופולריות עצומה בקרב ילדים ומבוגרים כאחד, מגיע בפורמטים שונים וטווחי מחירים.

ישנם צעצועי מריו שונים, החל מצעצועי מים וקטיפות ועד משחקי קופסא וקטיפות. רוב צעצועי מריו נוצרו על ידי סן-אי. חברה מובילה בתעשייה המתמחה בצעצועי קטיפה, אך חברה זו מייצרת גם פריטים מקירבי, אגדת זלדה, פרופסור לייטון פיקמין וסדרות חציית בעלי חיים.

צעצועים אחרים שמציגים את מריו כוללים עגלות ומכוניות מירוץ. ק. א.פ. ק. הציעה דמויות קארט עם נושא מריו כפריטים קידום מכירות בכמה הצעות של ארוחות מאושרות; כל פסל מגיע מצויד בכפתורים כדי להשיק אותו קדימה, כמו גם מדבקות דקורטיביות כדי לתת למראה שלהם את הסיום הטוב ביותר האפשרי. בדרך כלל נמכר כפרסים במבצעים או אירועים, צעצועים אלה יכולים להיות פרסים יקרים מאוד אכן!