פרופורציות מדויקות הן חיוניות כאשר משרטטים פנים. כדי לעשות זאת, השווה תכונות בקנה מידה כדי שתדע כמה גדול לעשות כל תכונה ומה המרחק ביניהן צריך להיות.

לא התכונות של כולם יתאימו בצורה מסודרת לממדים האלה, אבל זה מספק לך נקודת התחלה ומאפשר ניסויים בהמשך.

אילו דברים אתה צריך בציור פנים?


לא משנה אם אתה רק מתחיל או עוסק בציור פנים כבר זמן מה, יש כמה פריטים חיוניים שחייבים להיות בערכה שלך. אלה יאפשרו לך לצייר עיצובים יפים, מורכבים ומציאותיים שהלקוחות שלך בוודאי יאהבו.

בראש ובראשונה, תזדקק לאספקה מספקת של צבעי פנים לבנים. זה יכול להגיע בפלטה או בצורת סיר בודד.

בנוסף, תצטרך צבע פנים שחור מעולה. גוון זה חיוני לשרטוט קווים חדים ולשכלול פרטים עדינים יותר.

ציור של קו ישר וחד לא רק מאפשר ציור מדויק אלא גם מקל על הוספת הדגשים בצבעים כהים יותר בצמוד לגוון הראשי שלך.

תזדקק גם לשבלונה שתעזור לך לעצב עיצובי פנים ועיצוב גוף שונים. השבלונות הללו עשויות מ-Mylar, פלסטיק אלסטי שניתן לחתוך ולעצב כך שיתאים לסוגי גוף שונים.

האם יש סדנאות שמלמדות ציורי פנים?


אם אתה רוצה ללמוד איך לצייר פנים, השתתפות בסדנה היא דרך מצוינת להתחיל בתחביב הזה ולהפיק את המרב מהכישורים שלך. סמינרים אלה מציעים הדרכה בסיסית על טכניקות ואספקה של ציור פנים, כך שאפילו מתחילים יכולים לקבל כמה תובנות חשובות.

ניתן למצוא סדנאות לציור פנים באינטרנט. חלקם בחינם, בעוד שאחרים דורשים תשלום. אתה יכול אפילו לקחת שיעור אצל צייר פנים מנוסה לתוספת כיף ורמת מיומנות!

חלק מהסדנאות הללו מיועדות לאמנים מתחילים ולאמנים מנוסים יותר כאחד. השתתפות בשיעורים אלה יכולה להיות הזדמנות מצוינת ללמוד את היסודות של ציור פנים, כמו גם לקבל השראה לעיצובים שלך.

פינטרסט הוא עוד מקור מצוין להדרכות לציור פנים. יש שם כל כך הרבה רעיונות נפלאים שיכולים לשמש כהשראה בעת יצירת עיצובים משלך.

אתה יכול למצוא הרבה השראה לציורי פנים ביוטיוב. יש אינספור הדרכות וידאו של ציירים מוכשרים שילמדו אותך את היסודות של ציור פנים.

האקדמיה החדשה למיומנויות מספקת מבחר קורסים המלמדים יסודות בציורי פנים. ארבעים המודולים הללו מכסים את כל מה שאתה צריך לדעת, החל מתפעול עסק והגדרת ציוד, לטכניקות יצירתיות ועוד. בנוסף, עם הוראות וידאו ותמיכה מקוונת לאורך הלימודים, הקורסים הללו נוחים וללא טרחה!

מהו תהליך ציור הפנים?


ציור פרצוף עוסק בקבלת הערכים נכונים. מיומנות זו עשויה להימשך חודשים ואף שנים לשלוט בה, אך היא תשתלם בסופו של דבר.

התחל בצביעת שכבת בסיס פשוטה של לבן. זה יכול להיעשות במהירות עם ספוג ומשמש כדרך יעילה לבנות את שכבת הבסיס.

לאחר מכן, צבע את העיניים והאף. עם מברשת גדולה יותר, אתה יכול למלא במהירות את האזורים האלה.

לאחר צביעת העיניים והאף, ניתן להתחיל למלא את שאר הפנים בצבעי צבע שונים. ודא שאתה מערבב אותם ביסודיות כדי להשיג תערובת חלקה, ואז טפח חלק מכל גוון ישירות על תמונת ההפניה שלך כדי לוודא שהם נראים עקביים.

על העור, גוונים כהים יוצרים צורה מוגדרת ומוסיפים מעט מרקם על ידי רמז על הזעה או עור שמן. גוונים חמים יותר כמו ארגמן ארגמן ונפתול מיושמים בעדינות בזיגוג דק לאפקט דרמטי.

לפרטים נוספים : מכחולים